خاطرات من 8


nedaieshabnam

 

سلووووووووم دوست جوووووني ها......خوفين؟....(به تقليد از بعضي از وبلاگها)

بي خيال عادت ندارم اينجوري حرف بزنم........

مي خوام يكي از مزيت هاي خواهر كوچيك داشتن رو براتون توضيح بدم.........من هميشه پول خوردامو با پولهاي نگين عوض مي كنم........البته خيلي هم ضرر مي كنم.........

ميگم نگين پولاتو بيار با هم عوض كنيم .... مي خوام بهت پول سكه بدم......ميگه چشم خواهر جون......مثلا يه دوهزاري ازش مي گيرم .......دو تا صد تومني.....دوتا پنجاه تومني و يكي دو تا هم سكه ميدم........ديدين گفتم ضرر مي كنم ....يه دونه مي گيرم .......چهار پنج تا ميدم........

يه روز همين كارو كردم و بعدشم اومدم با  خوشحالي  به نجمه ميگم

_نجمه من پونصد تومن به نگين دادم هزار تومن ازش گرفتم

_اونم گفت:اين كه چيزي نيست من يه بار پنجاه تومن بهش دادم دو هزار تومن ازش گرفتم

ديگه فهميدم از من زرنگ تر هم هست

شانس كه ندارم چند ساعت پيش اومدم ميگم نگين پولاتو بيار......آورده مي بينم كلي پول خورده ....فكر مي كني  صندوق صدقه خالي كرده.......دلم به حالش سوخت يكم از پولامو هم بهش دادم.......رفت به بابام گفت .......بابام چون بيرون بود نديد چي شده........بهش گفته بود برو پولتو پس بگير ندا سرتو كلاه گذاشته.........اومد تو اتاق كلي دعوا كرد ميگه زود باش پولمو پس بده  بابا ميگه تو سر منو كلاه ميذاري......بابا به خدا من بر نداشتم .....از جيبم گذاشتم ولي برنداشتم.......ديگه مكافاتي بود.......

اينم شانسه ما داريم .......



نظرات شما عزیزان:

pouyan
ساعت6:52---23 مرداد 1392
به قول علی عبدالمالکی : "خوب به درک"
صد دفعه سر بچه کلاه گذاشتی یه بارم از جیبت بهش بده چیزی نمیشه که


امیر مهدی بی نشان
ساعت15:57---10 شهريور 1391






و تـو چـﮧ میفـَهمے از روزگـآرم..

از دلتـَنگے ام،

گـآهے بـﮧ خـُدا التمـآس میکُنــَم

خوابــَت را ببینــَم،

میفـَهمے؟

فقـط خوابـــَترا...





روز هـآیــَم رآ

خیــآبـآטּ هـآی ایـטּ شـَهر گرفتـﮧ انـد،

و شـَب هـآیـَم را خواب هـآے تــو

بیـولوژے هـَم نخوانـده بـآشے

میفـَهمے چـﮧ مرگـَم است !





باز دلتَنگـ ـــ شــده امـ

دلتَنگـِـــ تویے کـﮧ حتے از صداے سکوتـــــــــم

از صداے نگاه بیـטּ ماטּ هـــ ــم

مے گریــــــزے . . . !





زجـــــــــر می کشم

و تمامی نــــــــدارد

نه اندوهـــــم

و نـــه دمل چرکین خاطرات تـــــــــــو . . . !





از درد هآے ڪوچڪ است

کـﮧ آدم مے نآلد

ضربـﮧ کـﮧ سنگیـטּ باشد لآل میشوے...!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:,| ساعت 21:25| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت